نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار به مناسبت آغاز هفته بسیج بیانیه مشترکی صادر کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، در بخشی از بیانیه حجت الاسلام و المسلمین محامی و حسین مدرس خیابانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار آمده است: هفته بسیج یادآور شجره طیبه‌ای است که به دست امام خمینی (ره) در بوستان انقلاب کاشته شده است، یک مکتب و فرهنگ اصیل و برگرفته از تعالیم نورانی اسلام، که معمار کبیر انقلاب اسلامی با ایجاد آن توانست عامل پیروزی مردم در انقلاب و دفاع مقدس و عرصه‌های سازندگی شود.

بدون شک جامعه ما برای موفقیت در هر عرصه‌ای باید به فرهنگ بسیجی تأسی نماید چرا که بسیج عصاره‌ای از خلوص، ایثار و تلاش شبانه روزی، همت بلند، ولایتمداری و بسیاری از کمالات دیگر است.

امروز به لطف خداوند و با مجاهدت‌های فرزندان تشیع و تسنن خطه پهناور و غیورپرور سیستان‌وبلوچستان، نام زیبای بسیج به عنوان «پاره تن مردم» با رایحه خوش رفع محرومیت، حفظ وحدت و ایجاد امنیت عجین شده است.

اینجانبان ضمن گرامی‌داشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام خمینی (ره) و ادای احترام به مقام شامخ شهدای بسیج، رشد و تعالی این شجره طیبه را در مسیر تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی بالاخص توصیه‌های معظم له برای گام دوم انقلاب اسلامی از محضر خداوند متعال خواستاریم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار