مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: مراسم استقبال از خانواده شهید رستمی شاپور آبادی، سوم آذر ماه در زیرکوه برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سرهنگ فلاحی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: در گلزار شهدای گمنام شهر حاجی‌آباد شهرستان زیرکوه پنج تن از شهدای گمنام آرمیده‌اند.

او با بیان اینکه اخیرا هویت یکی از این شهدا از طریق انجام آزمایش DNA پس از گذشت ۳۳ سال از جنگ تحمیلی شناسایی شده است، افزود: اصغر رستمی شاپور آبادی در یکم آذر ۱۳۴۵ در شاپور آباد اصفهان در یک خانواده مذهبی چشم به جهان گشود و در بیست و یکم تیر ۱۳۶۷ در عملیات محرم در منطقه زبیدات توسط نیرو‌های عراقی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سرهنگ فلاحی بیان کرد: پیکر پاک و مطهر این شهید مدت‌ها در منطقه عملیاتی برجای ماند و پس از تفحص به عنوان شهید گمنام در سال ۱۳۸۵ در حاجی‌آباد زیرکوه به خاک سپرده شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی عنوان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته روز چهارشنبه سوم آذر مردم قدرشناس زیرکوه میزبان خانواده گرانقدر این شهید والامقام خواهند بود.

او ادامه داد: مراسم استقبال از خانواده این شهید گرانقدر روز چهارشنبه سوم آذر از میدان آیت‌الله فقیه به سمت گلزار شهدای گمنام شهر حاجی‌آباد با حضور پرشور مردم و با رعایت مسائل بهداشتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.