معاون استاندار بوشهر گفت: با بازگشایی مدارس باید شیوه‌نامه‌های بهداشتی کرونا از خانه تا مدرسه و از مدرسه تا خانه رعایت شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمدتقی ایرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا عنوان کرد: نگران هستیم که شاهد رعایت ۱۰۰ درصدی شیوه نامه‌های بهداشتی کرونا در مدارس نباشیم.

او افزود: عوامل اجرایی و مدیریتی مدرسه باید واکسینه شده باشند جز موارد خاص که آن هم باید از حضورشان در کلاس جلوگیری شود.

معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه اکنون این استان در شرایط مطلوب کرونایی قرار دارد،گفت: چون اکنون همه شهرستان‌های استان در وضعیت آبی قرار دارند و شرایط عادی است ما هم باید به مردم سخت نگیریم و عادی باشیم، ولی عادی‌انگاری نکنیم.

ایرانی ادامه داد: با همراهی و هماهنگی ادارات و مردم خیزهای سخت را پشت سر گذراندیم و اکنون به میزان خوبی در واکسیناسیون رسیده‌ایم، ولی باید به واکسینه شدن ۹۰ درصدی جامعه برسیم.

او بیان کرد: نگرانی اصلی ما این است که برخی از افراد هنوز این بیماری را جدی نگرفته‌اند که اگر فردی واکسیناسیون انجام ندهد و باعث آسیب به جامعه شود به عنوان متخلف شناسایی شده و دستگاه قضائی با او برخورد می‌کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.