شمس اللهی گفت: تا پایان امسال عملیات گازرسانی به ۹ روستای استان ایلام به اتمام می‌رسد و تعداد مشترکان روستایی برخوردار از گاز طبیعی به ۵۱۰ مورد خواهد رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،عباس شمس اللهی مدیرعامل شرکت گاز ایلام با بیان اینکه هم اکنون ۵۰۱ روستا در استان ایلام گازدار هستند گفت: با اتمام عملیات گازرسانی به ۹ روستای دیگر تا پایان سال جاری تعداد روستا‌های برخوردار از گاز در این استان به ۵۱۰ روستا خواهد رسید.

او سرانه جمعیت بهره‌مند روستایی استان از نعمت گاز طبیعی را ۹۷ درصد اعلام کرد و افزود: این شرکت در سال جاری علاوه بر گازرسانی به این تعداد روستا، کار اجرایی و مطالعه چندین روستای دیگر را نیز در دستور کار خود دارد.

شمس الهی یادآور شد: سال گذشته عملیات گازرسانی به ۳۵ روستا در دستور کار این شرکت قرار گرفت که با اتمام گازرسانی به این تعداد روستا‌ها برنامه این شرکت به طور ۱۰۰ درصدی محقق شد.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام با اشاره به وضعیت گازرسانی در مناطق شهری استان تاکید کرد: شهر پهله از توابع شهرستان مرزی دهلران به عنوان آخرین شهر استان با تلاش جهادی همکاران شرکت گاز به شبکه گاز سراسری متصل و ضریب نفوذ گاز در مناطق شهری به ۱۰۰ درصد رسید.

او با بیان اینکه با اتصال گاز به شبکه شهر پهله یک هزار و ۱۰۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند، اضافه کرد: کلیه روستا‌های مسیر نیز از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: شرکت گاز ، گاز سراسری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.