نخستین شهردار زن ششده فسا:

امیدوارم حضور زنان در عرصه‌ها پر رنگ تر شود

شهردار ششده از توابع شهرستان فسا که نخستین بانوی دارنده این منصب در فسا است گفت: امیدوارم حضور زنان در تمام عرصه‌ها پررنگ تر شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، زهرا زینلی شهردار ششده از توابع شهرستان فسا بیان کرد: انتظار می رود این نکته اثبات شود که مدیریت به جنسیت نیست بلکه به اراده و توان مدیریتی بستگی دارد، مسئولیت سنگین است اما بستگی به روحیه خدمتگزاری دارد.

او تصریح کرد: همان گونه که زن نقش بسزایی در مدیریت خانواده دارد  با مسئولیت بیشتر می تواند مدیریت مجموعه بزرگتر را  با توجه به  تجربیاتش در آن  مجموعه برعهده بگیرد.

زینلی ادامه داد: خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از نعمات عظیم  و مسند خدمتگزاری به مردم توفیقی والا است.

شهردار ششده فسا افزود: زنان نکته بین و  ریزبین هستند و ممکن است در مدیریت خود به نکاتی چون زیبایی و تمیزی شهر بیشتر اهمیت دهند. 

زینلی اضافه کرد: اگر ویژگی ها، کمبودهاو ظرفیت های شهر را با تمام  وجود لمس نکرده باشیم شاید سال ها فرصت هایی طلایی برای شهر و مردمانش به آزمون و خطا بگذرد.

او اظهار کرد: تجربه سال ها مدیریت  نباید ما  را به غریبه ای با مردم و خواسته های آن ها تبدیل کند بلکه  مردم باید با اعتماد در کنار ما قرار گیرند نه در مقابل ما  و از طرف دیگر این تجربه  باید در دل خانواده شهرداری کسب شده باشد زیرا شهرداری و اصول مدیریت برآن با هیچ ساختاری قابل مقایسه نبوده و نیست.

شهردار ششده فسا گفت: باید بسته به نیاز و ظرفیت اولویت ها را مشخص کرد  و تلاش شود طرح را نیمه تمام رها نکنیم و طرح دیگری را شروع کنیم زیرا همین امر موجب چالش های اقتصادی و اجتماعی می شود.

زینلی بیان کرد: اصلاح و ارتقای ساختار اداری و مالی شهرداری ، انجام طرح های عمرانی ، زیبا سازی و خدماتی، فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و بهسازی معابر  از جمله برنامه های پیش رو در این شهرداری است.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی  شیراز واقع شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ت

برچسب ها: شهرداری ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار