۲۰۰ بسیجی به عنوان بازرس و ناظر برای نظارت بر بازار‌های مازندران فعال می‌شوند

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه تفاهمنامه‌ای بین معاون اول رئیس جمهور و بسیج مستضعفین برای نظارت بر بازار منعقد شده است، گفت: مقرر شده است در مرحله نخست این طرح ۲۰۰ نیروی بسیجی برای بازرسی و نظارت بر بازار‌های استان فعال شوند.

او افزود: نیرو‌های بسیجی متناسب با جمعیت و ظرفیت در هر شهرستان بر بازار‌ها نظارت می‌کنند و نتیجه فعالیت آن‌ها قطعا سبب ثبات خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه برای حفظ تعادل و آرامش در بازار مهمترین رویکرد افزایش بازرسان است، ادامه داد: برهم خوردن عرضه و تقاضا، گرانفروشی و احتکار کالا از تبعات جنگ اقتصادی است و برای کنترل بازار باید از تمامی ظرفیت‌های مردمی از جمله بسیج اصناف استفاده کرد.

قوانلو گفت: عده‌ای می‌خواهند از فضای روانی ایجاد شده در بازار سوءاستفاده کنند و بسیج اصناف، چون از بازار شکل گرفته است می‌تواند با همه اصناف ارتباط نزدیکی داشته باشد.

قوانلو گفت: ۳۸۴ هزار بازرسی هفت ماه امسال در مازندران انجام و ۱۲ هزار و ۴۹۴ پرونده تخلف تشکیل شده است.

او ارزش ریالی پرونده‌های تخلف را ۱۹۶ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این پرونده‌ها تحویل تعزیرات حکومتی و دستگاه قضایی شده است.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۰۶ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام چرا کسی به فکر بسیجی ها نیست از آذر ۱۴۰۰ تا تاریخ جاری بصورت شبانه روزی در اختیار جهاد بوده اند دریغ از یک ریال پول مگه ما معیشت نداریم