به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی میل، گوگل مجموعهای از لباسهای دیجیتالی را برای کاربران فضای مجازی عرضه کرده است تا بتوانند آنها را امتحان کنند و عکس بگیرند، بدون اینکه هرگز به لباس دست بزنند. کاربران میتوانند با آپلود یک عکس از خودشان در وب سایت تعیین شده و انتخاب لباسی که میخواهند بپوشند، خود را در طرحها ببینند. سپس لباس دیجیتال بر روی تصویر اصلی شخص قرار میگیرد و این تصور را ایجاد میکند که شخص در واقع آن را پوشیده است. در نهایت تصویر نهایی برای کاربر ایمیل میشود و میتواند آن را در رسانههای اجتماعی به اشتراک بگذارد.
مد دیجیتال بیش از پنج سال است که وجود دارد، اما تنها در چند سال اخیر است رشد کرده است. شرکتهای دیگری مانند Tribute Brand و DressX که در این مجموعه جدید با گوگل همکاری میکنند، طیف وسیعی از لباسهای دیجیتال را با قیمتهای ۲۰ تا ۲۰۰ پوند ارائه میکنند. همچنین مجموعه Google x DressX Material You به صورت رایگان در دسترس کاربران است. نایک و گوچی نیز از برندهای معروفی هستند که در این زمینه پیشرفت کردهاند.
مد مجازی در حال حاضر یک بازار با ارزش است که پیش بینی میشود تا پایان سال ۲۰۲۲ به ۳۶ میلیارد پوند برسد. برخی آن را به عنوان راه حلی برای مد سریع و جلوگیری از آسیبهای زیست محیطی ناشی از صنعت در نظر میگیرند. همچنین آن را راه حلی برای اینفلوئنسرها میدانند تا ظاهر خود را بدون صرف زمان، تلاش و هزینه زیاد، تغییر دهند.
با این حال این سوال از سمت مخالفان مطرح است که آیا خریداران واقعاً ارزش یکسانی را برای کالای دیجیتالی که هرگز نمیتوانند بپوشند قائل میشوند؟
بیشتربخوانید
انتهای پیام/