رییس شورای اسلامی شهر زاهدان گفت: زاهدان دچار مشکلات زیادی در حوزه شهری بوده و سرانه درآمدی آن پایین است .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حسن سپاهی  رییس شورای اسلامی شهر زاهدان  گفت:  تفاهم‌نامه برای افزایش فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و اقتصادی منعقد شده، زیرا نیاز به حضور جهادی سپاه در شرایط سخت داریم.

وی بیان کرد: زاهدان دچار مشکلات زیادی در حوزه شهری بوده که نیاز است همه نهاد‌ها از جمله نهاد‌های انقلابی همچون سپاه پاسداران باید در این زمینه کمک کنند.

رییس شورای اسلامی شهر زاهدان گفت: بحث تجارت از شاخص‌های اصلی توسعه است و با توجه به تحریم‌های ظالمانه دشمن نیاز است تا گام‌های موثری در این زمینه برداشته شود.

وی ادامه داد: می‌خواهیم از ظرفیت نیرو‌های جهادی برای بهبود وضعیت شهر در حوزه‌های مختلف استفاده کنیم که در این زمینه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌تواند کمک زیادی کند.

سپاهی تصریح کرد: ما باید در شرایط سخت در کنار هم باشیم چراکه هیچ زاویه‌ای بین نهاد‌های حکومتی، دولتی و انقلابی نیست.

وی بیان کرد: در حوزه عمران می‌توان تفاهم‌‍نامه‌ای بین کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر، شهرداری و حوزه مهندسی سپاه پاسداران داشته باشیم و همچنین با استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی شهر و شهرداری بتوانیم در جهت ابعاد کلی توسعه حرکت کنیم.

رییس شورای اسلامی شهر زاهدان با گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج شجره طیبه‌ای است که به دست امام راحل (ره) ایجاد و با رهبری رهبر ممعظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای تقویت شده است.

وی افزود: بسیج یک فرهنگ مبتنی بر معارف اسلامی است که فداکاری، ایثار، ایمان، کار جهادی از ویژگی‌های متعالی این نهاد به شمار می‌آید.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار