حجت الاسلام شعبانعلی گفت: تلاش شبانه روزی و عملکرد پلیس نشأت گرفته از تفکر بسیجی است که بین پرسنل نیروی انتظامی وجود دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، حجت الاسلام محمد حسن شعبانعلی رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان ایلام در جمع کارکنان پلیس ایلام ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: عمق راهبردی فرهنگ و تفکر بسیجی فراتر از مرز‌های انقلاب و کشور اسلامی و در جهان تبلور یافته است.

او افزود: تفکر بسیجی بر اساس شالوده محکم و پویای اسلام استوار است، اگر تفکر بسیجی در جامعه پیاده شود کشور در مقابل حوادث و ناملایمات بیمه خواهد بود، چرا که در تفکر بسیجی ایستادگی، شهادت و اطاعت از ولایت، با بینش و معرفت وجود دارد و این عوامل سد محکمی در مقابل هجمه‌های دشمنان است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری"مدظله العالی" که فرمودند بسیج فراح جناحی و مجاهد است، گفت: شجره طیبه بسیج، دوران بلوغ خود را در سال‌های دوران دفاع مقدس پشت سر گذاشتند و اکنون، چون درختی تنومند و با بصیرت خاک ایران اسلامی را در بر گرفته و حافظ امنیت و آرامش کشور است.

او با بیان اینکه بسیج بازوی توانمند ولایت فقیه است، اظهار کرد: بسیجی در تمامی صحنه‌ها نگاه به فرمان ولایت دارد، چرا که سعادت جاوید و سربلندی دنیوی را در پیروی از ولایت دیده و بدان معتقد است و اطاعت بسیجی از ولایت اطاعتی آگاهانه و برای دینداری است.

او اظهار کرد: کارکنان خدوم نیروی انتظامی نیز با روحیه‌ای بسیجی وار با همان ایثار، فداکاری، تلاش، ولایت مداری و تفکر خاص توانسته اند به شایستگی از کیان این مرز و بوم دفاع کرده و امنیتی مطلوب در سطح جامعه ایجاد کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.