معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار آذربایجان‌غربی:

کانون‌های پرورشی فکری محلی برای تربیت آیندگان است

معاون سیاسی،اجتماعی و امنیتی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان محل مناسبی برای تعلیم و تربیت آیندگان است تا کودکانی که در آینده مسوولیت اداره کشور را برعهده خواهند گرفت از تجارب لازم از هم اکنون برخوردار شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، علی مصطفوی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی بیان کرد: انسان موجودی اجتماعی است و بدون حضور در اجتماع نمی‌تواند به زندگی ادامه دهد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان محل مناسبی برای تربیت اجتماعی بخش مهمی از جامعه (کودکان و نوجوانان) است.

وی ادامه داد: کانون کودکان را برای حضوری فعال و ارزشمند در جامعه‌های بزرگتر آماده می‌کند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان‌غربی با تاکید به اینکه برنامه‌های کانون باید تاثیر گذار باشند، بیان کرد: بی تردید کانون مشکلاتی دارد که باید در کنار برطرف کردن این مشکلات برای اجرای طرح‌های فرهنگی جدی‌تر به هدف و رسالت اصلی خود که همان پرورش نسل آینده کشور و جلوگیری از بروز برخی آسیب‌های اجتماعی است، بپردازد.

مصطفوی با تاکید بر اینکه باید علم و دانش جدید را به کودکان یاد دهیم، اظهار داشت: آینده را کودکان می‌سازند اگر به درستی تربیت نشوند نه تنها خانواده‌ها بلکه یک کشور به مشکل برخواهد خورد.

مصطفوی ادامه داد: فرهنگ و توسعه فرهنگی اهرم اصلی توسعه است که باید به این حوزه بیشتر توجه شود.

در ادامه این مراسم مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با حضور مدیران و مسئولان، تکریم و معارفه شد.

در این مراسم از زحمات جواد زاهدی تقدیر و زهرا آبسوران به عنوان مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان معارفه شد.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.