مدیر جهاد کشاورزی جوین گفت: ۱۸ میلیارد ریال تسهیلات خرید نهاده‌های کشاورزی شامل بذر، کود و انواع سم در قالب "طرح کشاورز کارت" به زارعان جوین اختصاص یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی‌اکبر قارزی مدیر جهاد کشاورزی جوین اعطای "کشاورز کارت" را طرحی از سوی دولت برای حمایت از کشاورزان معرفی کرد و گفت: این طرح دولت جمهوری اسلامی ایران منبع تامین مالی مناسبی برای فعالان عرصه کاشت، داشت و برداشت بخش کشاورزی است.

او افزود: کشاورزان در چارچوب این طرح قادر به تامین و تهیه نهاده‌های کشاورزی مورد نیاز کشت و کار با استفاده از تسهیلات اعطایی در حین عملیات زراعی تا پس از برداشت و عرضه محصولات خود هستند.

مدیر جهاد کشاورزی جوین ادامه داد: بر این اساس زارعان تسهیلات کشاورز کارت را برای تولید دریافت و هزینه کرده و پس از فروش محصولات خود نسبت به بازپرداخت تسهیلات دریافتی و تسویه حساب با بانک اقدام خواهند کرد.

قارزی بیان کرد: کشاورزان با بهره‌گیری از این تسهیلات دولتی قادر به تهیه و تامین به هنگام بذر، کود و سم در زمان مناسب برای کشت محصولات اساسی شامل گندم آبی و دیم، جو آبی، چغندر پاییزه و کلزا هستند.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.