به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که با تلاش باشگاه ها، سازمان لیگ فوتبال ایران تبلیغات محیطی را به باشگاهها سپرده بود؛ اما با اعلام صادق درودگر، عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال تبلیغات محیطی در ادامه این فصل توسط سازمان لیگ انجام میشود و از باشگاهها گرفته شده است.
او در این باره اعلام کرد: تمام تلاشمان را کردیم با واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاهها موافقت کنیم؛ اما مسابقات لیگ بازیچه شرکتهای تبلیغاتی نیستند.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/
دیدن استقلال تو بازی نساجی از تبلیغات محیطی ۱۰ میلیارد در آورده
زدن زیرش