نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: رسیدگی به اختلاف فاحش حقوق و دستمزد مطالبه مردم است.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام و المسلمین حبیب‌الله شعبانی‌موثقی، نماینده ولی فقیه در استان همدان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه شهر همدان گفت: اختلاف فاحش درآمد‌ها و حقوق‌ها از مطالبات جدی مردم است که دولت باید هرچه سریع‌تر به آن رسیدگی کند.

او با بیان اینکه خطبه‌های نماز جمعه خطبه‌های مبارزه با فساد است و یکی از فساد‌هایی که مردم را آزار می‌دهد، برخورد‌های تند، مغرورانه و تحقیر آمیز مدیران و کارمندان با مردم است ، افزود: اگر کسی حوصله خدمت و پاسخگویی به مردم را ندارد استعفا بدهد، هیچ کس حق ندارد خود را بالاتر از مردم ببیند.

او با بیان اینکه حکومت اسلامی مبتنی بر فقه‌اسلامی در صرف بیت المال عمل می‌کند، تصریح کرد: رهبری چندین سال گذشته اعلام کرند که با حقوق‌های نجومی برخورد شود، دولت گذشته نه‌تن‌ها به این موضوع توجه نکرد بلکه گاهی این افراد را ذخایر انقلاب معرفی کرد، در حال حاضر حقوق‌های افراد با هم تفاوت‌های بسیاری دارد.

نماینده  ولی فقیه در استان در بخشی از سخنان خود خاطرنشان کرد: کار نماینده مجلس این نیست که به افرادی که در ستادش کار می‌کرده‌اند پست بدهد، کار مجلس انقلابی مبارزه با این رفتار‌ها است.

او با تأکید بر اینکه دولت یکبار برای همیشه کار حقوق‌های نجومی را حل و بساط این افراد را جمع کند، افزود: اختلاف فاحش در درآمد‌ها و حقوق‌ها از مسائل مورد مطالبه مردم است که باید سریع‌تر به آن رسیدگی شود.

شعبانی موثقی با بیان اینکه در حال حاضر تنش‌های آبی یکی از دغدغه‌های امروز مردم است، تصریح کرد کرد: مردم برخی از استان‌ها در کمال احترام، ادب و با یک فرهنگ خوب این مطالبه را در چهارچوب قوانین اعلام کردند.

شعبانی‌موثقی تاکید کرد: همه ما یک ملت هم دل هستیم، و این تقسیم‌بندی‌های قومیتی برای مردم مهم نیست و مشکل آب باید در سطح ملی حل شود، دشمن نمی‌تواند از این مسائل برای کشور تنش ایجاد کند.

امام جمعه همدان با اشاره به ۵ آذر و سالروز تشکیل بسیج مستضعفین گفت: توصیه می‌کنم خانواده‌ها نوجوانان را با مساجد و کانون صالحین پیوند دهند و با آن‌ها ارتباط بگیرند، کانون صالحین کار‌های شاخص و تربیتی خوبی را در جامعه انجام داده‌اند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.