ملانوری گفت: شهر قهستان با وجود چندین شهید گرانقدر می تواند به قطب گردشگری ایثار و شهادت تبدیل شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، ملانوری استاندار خراسان جنوبی با ارائه پیشنهاد تبدیل شدن قهستان به قطب گردشگری ایثار و شهادت در جریان حضور در گلزار شهدای شهر قهستان گفت: وجود ۶۰۰ شهید گرانقدر در این منطقه، ظرفیت بسیار مهمی در زمینه ایجاد گردشگری ایثار و شهادت است.

او با اشاره به شاخه‌های مختلف گردشگری افزود: وجود محصولات کشاورزی خاص، آب و هوای مطلوب و شرایط خاص این منطقه می‌تواند فرصت‌های خوبی برای توسعه صنعت گردشگری ایجاد کند.

ملانوری بیان کرد: توجه به هر کدام از این ظرفیت‌ها می‌تواند نگاه‌های همه کشور را به این منطقه جلب کند و به توسعه اشتغال بینجامد.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اهمیت روایت رویداد‌های دفاع مقدس عنوان کرد: با استفاده از ظرفیت جوانان اهل مداحی، نویسندگی و روایتگری می‌توانید در مجموعه گلزار شهدا، مرکز روایتگری ایثار و شهادت راه اندازی کنید.

او درباره تصمیم متولیان در راه اندازی سایت اطلاع رسانی برای مجموعه گفت: این سایت هم به معرفی شهدای بزرگوار مدفون در این گلزار کمک می‌کند و هم در جذب کمک‌های خیرینی که تمایل دارند در راه توسعه فرهنگ ایثار و شهادت گام بردارند، مؤثر است.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.