استاندار سیستان و بلوچستان:

پروژه‌های ورزشی نیمه تمام سیستان و بلوچستان باید تکمیل شود

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ضروری است برای بهره مندی جوانان از امکانات مناسب ورزشی و شکوفایی استعداد‌ها پروژه‌های نیمه تمام ورزشی این استان هر چه سریعتر تکمیل شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حسین مدرس‌خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست ساماندهی امور جوانان سیستان و بلوچستان که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار داشت: حضور مسوولان در استان برکت به همراه دارد، زیرا تصمیمات با نگاه ویژه به این استان گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: جوان با انگیزه و امید به آینده تلاش می‌کند امروز اگر برنامه‌های توسعه با مصوبات مختلف در کشور تنظیم می‌شود با نگاه به آینده است.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این استان به عنوان جوان‌ترین استان کشور اگر نتوانیم انرژی جوانان را کنترل کنیم مشکل ساز خواهد شد.

مدرس خیابانی افزود: هسته اصلی بسیج را جوانان شکل داده اند و روحیه تدین و خداباوری در آنان موج میزند.

وی ادامه داد: برای توسعه باید هم جنبه سخت افزاری و هم نرم افزاری مد نظر باشد که خوشبختانه در بخش نرم افزاری از وجود نیروی جوان مستعد برخورداریم.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: می‌خواهم در سندی که تهیه می‌شود به کانون‌های تجمع جوانان در استان مانند خانه موسیقی، جوانان، اماکن ورزشی و امثال آن توجه شود.

وی تصریح کرد: دولت و حاکمیت قائل به حضور جوانان هستند لذا باید این امر در تمام حوزه‌ها در نظر گرفته شود.

مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: این استان از حدود ۴۰ سمن در زمینه مسایل اجتماعی برخوردار است.

ادهم کرد زابلی افزود: کسب مقام دوم و سوم کشوری در سال ۹۸ به ستاد ساماندهی سمن‌های استان اختصاص یافت که بسیار اهمیت دارد.

وی ادامه داد: در حوزه کارگاه ازدواج باید رتبه اول را در کشور داشته باشیم.

مدیر کل ورزش ورزش جوانان سیستان وبلوچستان گفت: این استان اکنون دارای ۹ خانه جوان است در حالی که در سال ۹۸ تنها یک خانه جوان وجود داشت و امیدواریم امسال حداقل در ۶ شهرستان خانه‌های جوان راه اندازی شود، این استان به ۱۹ خانه جوان نیاز دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار