ایرانیان خارج از کشور، سوالات حقوقی خود را با «مشاور» شبکه جهانی جام جم مطرح کنند.

بهرنگ ابراهیمی تهیه‌کننده برنامه «مشاور»،  در گفت و گو با  باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: «مشاور» یک برنامه گفتگو محور است که از سال ۱۳۹۹ به روی آنتن رفته و هدف اصلی برنامه این بوده که در کنار اطلاع‌رسانی به هنگام و صحیح، به سوالات قضایی و حقوقی مخاطبان برنامه که ایرانیان خارج از کشور هستند، پاسخ بدهد.

ابراهیمی ادامه داد: بخش‌های مختلف برنامه «مشاور» را به گونه‌ای طراحی کرده‌ایم که مخاطب ما بتواند با تماشای این برنامه، سوالات خود را مطرح کند و در حوزه مسائل حقوقی و قضایی انتخابی آگاهانه داشته باشد. هموطنان عزیز مقیم خارج می‌توانند پرسش‌های خود را از طریق شبکه‌های ارتباطی برنامه «مشاور» با ما درمیان بگذارند و پاسخ آن را در همین برنامه دریافت نمایند.

تهیه کننده برنامه «مشاور» با اشاره به رویکرد برنامه افزود: مسائل مرتبط با اقامت، مهاجرت، ملک و املاک، شروع یک کسب و کار تازه در محل اقامت، طرح یک شکایت و دعوی، مسائل کنسولی و… جزو مواردی است که هموطن مقیم خارج از ایران ممکن است با آن‌ها مواجهه شود و به یک مشاور حقوقی خبره دسترسی نداشته باشد؛ لذا کارشناس برنامه پس از شنیدن سوال مخاطب، گزارش یا راه‌کار‌ها و پیشنهاد‌هایی در آن خصوص ارائه می‌کند.

بهرنگ ابراهیمی تعامل مخاطبان شبکه جهانی جام جم را با این برنامه مثبت ارزیابی و خاطرنشان کرد: هموطنان ساکن خارج کشور از طریق ارسال ایمیل، تلفن و صفحه برنامه در اینستاگرام سوالات خود را مطرح می‌کنند و ما در هر قسمت با دعوت از یکی از چهره‌های شاخص در حوزه مسائل قضایی، حقوقی و کنسولی به پرسش‌های ایشان پاسخ می‌دهیم. خوشبختانه تا امروز برنامه «مشاور» با استقبال خوبی مواجه گشته‌است.

تهیه‌کننده برنامه «مشاور» در پایان گفت: برنامه در روز یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ با موضوع «مبانی حاکمیت آرامش در حریم خانواده ایرانیان خارج از کشور» با حضور دکتر غلامعلی افروز، روان‌شناس و استاد دانشگاه تهران تقدیم بینندگان محترم خواهد شد. در این قسمت یک ارتباط اسکایپی با دکتر علی‌رضا معافی روانشناس کودک و خانواده از لندن نیز داریم.

گفتنی‌است برنامه «مشاور» روز‌های یکشنبه ساعت ۱۹:۱۵ به وقت اروپای مرکزی و ساعت ۲۱:۴۵ به وقت تهران از شبکه جهانی جام جم پخش می‌شود. ایرانیان مقیم خارج از کشور می‌توانند از طریق آدرس مجازی ان برنامه سوالات و مسائل حقوقی خود را مطرح کنند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار