معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری مهاباد گفت: ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای راه اندازی مدول دوم تصفیه‌خانه شهرک صنعتی این شهرستان اختصاص یافته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، خشایار صنعتی معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری مهاباد اظهار کرد: برای راه اندازی مدول دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی مهاباد در مجموع ۱۳۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده که در کمتر از یک ماه دیگر برای تعیین پیمانکار به مناقصه گذاشته خواهد شد.

صنعتی افزود: علاوه بر راه اندازی مدول دوم تصفیه خانه، لایروبی مسیر پایین دست شهرک صنعتی به طول ۲ کیلومتر طی سال گذشته انجام شده که این روند در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: پیاده سازی و راه اندازی فاز‌های توسعه‌ای در شهرک‌های صنعتی نیازمند به طرح‌های مطالعاتی و مدیریت این شهرک‌ها داشته که این مهم در سال‌های گذشته در شهرک صنعتی مهاباد مورد توجه قرار نگرفته و موجب بروز برخی مشکلات زیست محیطی در این شهرستان شده است.

خروج پساب شهرک صنعتی مهاباد در مسیر جاده مهاباد - میاندوآب باعث آلودگی چند زهکش و پخش بوی نامطبوع در مسیر عبور خود می‌شود که این امر علاوه بر پیامد‌های زیست محیطی آن، باعث نارضایتی روستاییان این منطقه به‌ویژه کشاورزان، باغداران و حتی رهگذران شده است.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.