کرونا در چهارمحال و بختیاری یک بیمار را به کام مرگ کشاند

طی ۲۴ ساعت گذشته، یک مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_۱۹ در چهارمحال و بختیاری گزارش شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید راشد جزایری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۵۷۷ بیمار با علایم بالینی مشکوک به کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی، سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد ۴۶ بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

او افزود: در شبانه روز گذشته، نتیجه تست ۴۶ نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و ۱۲ نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید_۱۹ در مراکز بیمارستانی استان، مثبت قطعی اعلام شد.


بیشتر بخوانید


جزایری اضافه کرد: هم اکنون ۱۲۶ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۸۸ نفر مثبت قطعی و بقیه در انتظار پاسخ نتایج آزمایش‌ها برای رد یا تایید بیماریشان هستند.

او اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته، یک مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_۱۹ در استان گزارش شد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری به یک هزار و ۷۳۱ نفر رسید.

جزایری تصریح کرد: هم اکنون ۱۵ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

او ادامه داد: در حال حاضر به لحاظ شیوع بیماری کرونا شهرستان‌های اردل، بن، بروجن، شهرکرد، فارسان و لردگان، سامان، خانمیرزا کیار در وضعیت رنگ بندی زرد و شهرستان کوهرنگ در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.