رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جیرفت گفت: شکارچی متخلف شهرستان جیرفت با همکاری نیروی انتظامی دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  مطهره قریشی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جیرفت گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان یک  شکارچی غیر مجاز را با همکاری نیروی انتظامی پاسگاه ساردوئیه دستگیر کردند.

او افزود: از این شکارچی متخلف یک قبضه اسلحه دو لول غیر مجاز، لاشه دو قطعه کبک وحشی و تعدادی فشنگ وادوات شکار کشف و ضبط شد.

قریشی بیان داشت: پرونده متخلف پس از تکمیل برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جیرفت با تقدیر از همکاری بسیار خوب نیروی انتظامی و قضایی شهرستان به ویژه سرگرد حسینی رئیس پاسگاه انتظامی ساردوئیه از مردم درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی مراتب را به شماره تلفن ۱۵۴۰ به این اداره اطلاع دهند.

دستگیری شکارچیان غیرمجاز در سیرجان

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سیرجان از دستگیری شکارچیان غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

علی اکبر رسولیان، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سیرجان گفت: مامورین یگان حفاظت شهرستان در حین گشت و کنترل شبانه روزی زیستگاه‌های حیات وحش موفق شدند دو شکارچی متخلف که به صورت مجزا اقدام به شکار غیرمجاز کبک وحشی کرده بودند را دستگیر کنند.

او افزود: در بازرسی خودروی یکی از این متخلفین یک سلاح ساچمه زنی مجاز و لاشه دو قطعه کبک وحشی و از متخلف دیگر یک قبضه سلاح ساچمه زنی مجاز و لاشه یک قطعه کبک وحشی کشف و ضبط و پرونده متخلفین برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارجاع شد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: محیط زیست ، تخلف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار