دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کهگیلویه وبویراحمد گفت: امسال کشف کالای قاچاق در استان نسبت به مدت مشابه پارسال ۷۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،بهمنی دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کهگیلویه وبویراحمد در نشست برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: ارزش ریالی کشفیات در ۸ ماهه پارسال ۳۴۲ میلیارد ریال و در ۸ ماهه اول امسال ۵۸۱ میلیارد ریال بوده است که کشف قاچاق کالا امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۷۰ درصد افزایش یافت.

او افزود: در ۸ ماهه امسال هزار و ۱۶۲ متهم قاچاق کالا و ارز در کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شده اند، افزود: پارسال هزار و ۳۲ متهم قاچاق کالا و ارز در استان دستگیر شدند.

سید علی احمد زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد قاچاق کالا و ارز را باعث رکود تولیدات داخلی دانست و گفت: در صورت تولید محصولات کیفی و با قیمت مناسب قاچاق کالا از بین می‌رود.
 
هاشمی مهر معاون سیاسی امنیتی استاندار خودرو‌های شوتی را از عوامل اصلی جابجایی کالای قاچاق اعلام کرد و گفت: ورود کالای قاچاق به کهگیلویه و بویراحمد تولیدات را کاهش و اشتغالزایی را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.