معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مشخصات، توانمندی‌ها و چالش‌های هر یک از بخش‌های استان از جمله کشاورزی و صنعت تدوین شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، الله‌کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری امروز پنجشنبه در نشست شورای اداری این استان که در سالن جلسات شرکت توزیع نیروی برق برگزار شد به تدوین برنامه‌ای برای سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان اشاره کرد و اظهار داشت: در این برنامه مشخصات، توانمندی‌ها و چالش‌های هر یک از بخش‌های استان از جمله کشاورزی و صنعت تدوین شده است.

او به بخشی از تنگنا‌ها و مشکلات استان نیز اشاره کرد و افزود: نبود کارخانه‌های بزرگ در استان، کمبود میزان سرمایه‌گذاری در امور زیرساختی، کمبود آب و خشکسالی از جمله مشکلات است.


بیشتر بخوانید


نصیری همچنین به طرح‌های مهم استان و تلاش برای تخصیص بودجه مناسب برای تکمیل آن اشاره و اضافه کرد: مجتمع‌های گلخانه‌ای و صنایع تبدیلی در بخش کشاورزی، پارک پتروشیمیایی بروجن، پارک اوره لردگان، شهرک صنعتی خصوصی، طرح چاه‌های نفت لردگان در بخش صنعت، تکمیل راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد، جاده‌های راتباطی استان از جمله شهرکرد به شلمزار به ناغان، لردگان به ایذه، جاده دهستان موگویی از جمله طرح‌های استان اولویت‌دار و مهم استان به شمار می‌رود.

او به طرح‌های پیشران استان نیز اشاره کرد و ادامه داد: طرح آبرسانی بن به بروجن، راه‌آهن اصفهان - چهارمحال و بختیاری- خوزستان، مجتمع‌های گلخانه‌ای، تکمیل سدها، صنایع پایین‌دستی پتروشیمی، مسکن محرومین، طرح راهسازی شهرکرد به شلمزار به ناغان و ساخت جاده‌های روستایی از جمله این طرح‌ها به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار