رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونای آذربایجان غربی گفت: فوتی‌های کرونا در آذربایجان غربی در سراشیبی سقوط قرار گرفت.

علی احمد آقاپور رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونای آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، با بیان اینکه در حال حاضر، ۲ شهرستان استان در وضعیت نارنجی، ۲ شهرستان در وضع آبی و ۱۳ شهرستان در وضع زرد کرونایی قرار دارد، اظهار کرد: بر اساس آخرین تغییرات در نقشه رنگبندی کشور در آذربایجان غربی همچنان شهرستان‌های اشنویه، پیرانشهر در جنوب استان، از ۱۴ آذر در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی افزود: همچنین طبق آخرین برآورد صورت گرفته، ۲ شهرستان سلماس و چالدران در شمال آذربایجان غربی به وضع آبی کرونایی رسیده اند که نشان دهنده بهبود روزافزون شرایط کرونایی در این ۲ شهرستان است.

آقاپور ادامه داد: شهرستان‌های ارومیه، خوی، چایپاره، شوط، پلدشت و ماکو در شمال آذربایجان غربی و نقده، تکاب، بوکان، میاندوآب، مهاباد، سردشت و شاهین دژ در جنوب استان وضعیت زرد کرونایی دارند.

وی با اعلام هشدار جدی نسبت به ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اظهار کرد: استفاده از ماسک و پرهیز از تجمع به ویژه اجتناب از سفر‌های غیرضروری به همراه رعایت فاصله اجتماعی در همه استان از جمله مهمترین اقداماتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونای آذربایجان غربیبه بهبود وضعیت کرونا در استان نیز اشاره کرد و گفت: در شبانه روز گذشته تنها یک نفر آن هم در شهرستان بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته است که  از ابتدای پیک پنجم بی سابقه است.

انتهای پیام/گ

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.