جمع آوری روزانه شش تن زباله از شهر بن

مسئول خدمات شهری شهرداری بن گفت: روزانه حدود شش تن زباله از سطح شهر جمع‌آوری و توسط دو خودرو در سه کیلومتری شهر بن دفن می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سعید امانی مسئول خدمات شهری شهرداری بن اظهار داشت: تحویل زباله برای تولید کمپوست هزینه زیادی برای شهرداری دارد.

او افزود: زباله شهر توسط دو دستگاه خودروی حمل پسماند پرس، جمع می‌شوند.


بیشتر بخوانید


امانی با اشاره به اینکه شش نیرو در این زمینه فعال است، اضافه کرد: و این نیرو‌ها به صورت شرکتی همکاری دارند و کمبود نیرو  نداریم.

او اظهار داشت: روزانه حدود شش تن زباله از شهر جمع‌آوری و توسط دو خودرو در سه کیلومتری شهر دفن می‌شود؛ تعداد خودرو‌ها در حال حاضر کافی است.

امانی تصریح کرد: زباله‌ها با پوشش خاک دفن می‌شوند تا از پراکنده شدن آن جلوگیری شود به این صورت که هر دو روز یک‌بار یک لودر از شهرداری روی زباله را با خاک پوشش می‌دهد.

او گفت: زمین محل دفن زباله دو هکتار است که اگر کارگروه پسماند یک فضای جدید را برای آن در نظر گیرد، مطلوب‌تر است، زیرا این مکان جایی برای توسعه ندارد و حدود پنج سال دیگر پاسخگوی نیاز شهر خواهد بود.

امانی ادامه داد: تأمین یک خودروی سنگین برای حمل زباله‌های شهر بن و روستا‌های اطراف به شکل متمرکز در یک نقطه ضروری است و از خسارت به محیط زیست جلوگیری می‌کند.

او ادامه داد: امکان استفاده از زباله برای تولید کمپوست وجود دارد، اما کارخانه‌های مرتبط برای دریافت زباله از شهرداری روزانه حدود ۴۰۰ هزار تومان هزینه دریافت می‌کنند که برای شهرداری مقدور نیست.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار