ضیاء الحق هاشمزهی فرماندار شهرستان نیکشهر به همراه بخشدار بنت و جمعی از اعضای شورای اداری ضمن بازدید از روستا‌های منطقه سرگوست، مسائل و مشکلات مردم را بررسی کردند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،  ضیاء الحق هاشمزهی فرماندار شهرستان نیکشهر در حاشیه  بازدید از روستا‌های منطقه سرگوست، مسائل و مشکلات مردم را مورد  بررسی قرار دادند و  گفت: آمایش مناطق مختلف شهرستان و برنامه ریزی دقیق در بهره مندی مردم همه مناطق از امکانات و منابع اختصاص یافته به شهرستان علاوه بر توسعه متوازن می‌تواند منجر به رفع بسیاری از مشکلات شود.

او گفت: تجمیع مناطق عشایر نشین با حفظ آداب و رسوم سنتی و زیست بوم خاص هر منطقه در مکان‌های قابل توسعه می‌تواند خدمات رسانی را تسهیل کند.

فرماندار نیکشهر افزود: برای اجرای پروژه مجتمع آب سرگوست ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل کمیته برنامه ریزی شهرستان پیش بینی شده است که امیدواریم با پیگیری و حضور مشاورین طرح در منطقه راهکار‌های مناسب برای تسریع در اجرای پروژه ارائه شود که با اتمام این مجتمع شش روستا از آن بهره‌مند خواهند شد.

احسان رئیسی بخشدار بنت نیز بیان کرد: بازدید از روستا‌های حوزه سرگوست و حضور در بین مردم روستای محروم و فاقد برق سمسوردر از دیگر برنامه‌های سفر فرماندار به این منطقه بود.

وی گفت: با تاکید فرماندار نیکشهر دستورات لازم جهت تسریع در برق رسانی روستای سمسوردر صادر شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار