کتاب «یک بعلاوه یک» اثر جوجو مویز با ترجمه مریم مفتاحی در انتشارات آموت منتشر شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، کتاب «یک بعلاوه یک» اثر جوجو مویز با ترجمه مریم مفتاحی در انتشارات آموت منتشر شد. این اثر رمانی عاشقانه است که برای نخستین بار در سال ۲۰۱۴ منتشرشد. در این رمان زندگی‌ای به تصویرکشیده می‌شود که از هر نظر با مشکل روبه روست. از یک طرف همسرش ناپدید شده است از سوی دیگر قلدر‌ها از پسر خوانده نوجوانش دست برنمی‌دارند. در این میان برای دخترش که در زمینه ریاضی هوش و استعداد کم نظیری دارد، فرصتی بی نظیر پیش می‌آید؛ اما به دلیل مشکلات مالی نمی‌تواند این فرصت را برایش فراهم کند.


بیشتربخوانید


فرصت رهایی از شرایط زندگی که شخصیت اصلی داستان دارد، به شکلی غیرمنتظره خود را نمایان می‌کند. این فرصت رهایی، میلیونری به نام اِد است که جس کاملا اتفاقی وظیفه تمیز کردن خانه هایش را به عهده دارد. در این میان اِد هم با مشکلات بزرگی دست و پنجه نرم می‌کند. بردن خانواده در آستانه فروپاسی جس به المپیاد ریاضی اولین اقدام غیرخودخواهانه‌ای است که در طول سال‌ها شاید در تمام عمرش تصمیم گرفته انجام دهد.

به گفته مترجم؛ جوجو مویز در رمان «یک بعلاوه یک» از زن جوانی می‌نویسد که در جامعه تنها رها شده است باید زندگی دختر نابغه ریاضی و پسرش را اداره کند. این زن همیشه به فرزندانش گفته است؛ باید درستکار باشند و خلاف نکنند. آیا می‌توان در این دنیای سراسر آشوب به اخلاقیات پایبند بود؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.