پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی سرخپوشان برابر هوادار توضیحاتی را بیان کرد.

حمید درخشان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با  باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تساوی سرخپوشان برابر تیم هوادار گفت: به نظرم این بازی بار فنی داشت و تیم هوادار دونده و  جنگنده بود. البته بازیکنان پرسپولیس از فرصت‌ها استفاده نکردند و این موضوع به سرخپوشان لطمه زده است.  

او ادامه داد: تیم پرسپولیس روی ضربات ایستگاهی ۲ گل خورد و این نحوه گل خوردن اشکال دارد و باید این ایراد رفع شود. به هر حال سرخپوشان باید تمرکز لازم را در زمان ضربات ایستگاهی داشته باشند تا این اشتباهات رخ ندهد.  

درخشان درباره اشتباهات حامد لک در  درون دروازه پرسپولیس گفت:  دروازه بان پرسپولیس باید تمرکز داشته باشد. حامد  لک یک مقدار نوسان و فراز و نشیب در بازی هایش دارد و باید نقاط ضعف خود را برطرف کند تا به شرایط ایده آل برسد. اگر  لک بتواند بهتر عمل کند در آن صورت شاید به تیم ملی فوتبال دعوت شود.  

پیشکسوت پرسپولیس درباره تاخیر در انتخاب مدیرعامل سرخپوشان گفت: ما باید به وزیر ورزش زمان بدهیم تا ببینیم چه انتخابی برای مدیریت باشگاه پرسپولیس می‌کند.

او درباره اینکه رادوشوویچ دروازه بان روات پرسپولیس ایران را ترک کرد، گفت: زمانی که  بازیکن خارجی پولش را نمی‌گیرد دچار مشکلاتی می‌شود و او تیمش را ترک می‌کند و این معضل بزرگی است. فکر می‌کنم رادوشوویچ به خاطر دریافت نکردن مطالبات مالی خود دچار مشکل شد و ایران را ترک کرد. تیم پرسپولیس باید تمرکز بیشتری روی گلر خود بگذارد. به هر حال  سرخپوشان باید نتایج بهتری بگیرند تا بتوانند در کورس قرار بگیرند.  

درخشان افزود: امیدوارم پرسپولیس به شرایط خوب خود برگردد و انتظار داریم که مهاجمان این تیم فرصت‌های گلزنی را از دست ندهند و بتوانند  به گل برسند. بازیکنانی که در پرسپولیس هستند بدانند این تیم بزرگی است و از دست دادن موقعیت‌ها درست نیست. کادر فنی باید این مشکل را هر چه سریعتر برطرف کند.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار