پیکر خبرنگار صداوسیما به یاسوج منتقل می شود

مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: پیکر مرحوم سید حمدالله خواهش نیک با طواف در حرم رضوی به شیراز و سپس یاسوج منتقل می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، هادی زارع پور مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد در جلسه هماهنگی که صبح امروز در اداره کل آموزش وپرورش استان برگزار شد با اظهار تاسف عمیق از درگذشت ناباورانه مرحوم خواهش‌نیک گفت: آموزش و پرورش سرمایه ارزشمندی را از دست داد که جبران این ضایعه غم‌انگیز کاری سخت و دشوار است.

او افزود: خواهش نیک متعلق به خود نبود و در انجام مسئولیت‌های محوله و گره گشایی از کار‌ها و مشکلات از هیچ تلاشی دریغ نکرد.
 
زارع پور اضافه کرد: با پیگیری‌های مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی و معاون سوادآموزی پیکر مطهر مرحوم سید حمدالله خواهش نیک صبح امروز از سردخانه به حرم رضوی برای طواف منتقل می‌شود و پس از این آیین با پرواز عصر به شیراز و سپس یاسوج منتقل می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه مرحوم خواهش نیک با احساس مسئولیت و رفتار سازمانی نام نیکی از خویش بر جای گذاشت گفت: برنامه‌های گرامیداشت تشییع و تدفین وترحیم او با محوریت آموزش و پرورش و همکاری صدا سیما و بسیج به شکل باشکوهی برگزار می‌شود. مراسم تشییع بعد از هماهنگی با خانواده متعاقبا اعلام خواهد شد.

خواهش‌نیک خبرنگار با سابقه صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد و معاون سوادآموزی آموزش و پرورش دیروز براثر عارضه قلبی در مشهد مقدس دعوت حق را لبیک گفت.
 
انتهای پيام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۶ ۲۰ آذر ۱۴۰۰
خداوند رحمتشون کنه ان‌شاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
روحش شاد یادش گرامی