مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از پلمب انبار مربوط به یکی از نمایندگی‌های پخش قطعات خودرو خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، هوشنگ محمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: برای یکی از نمایندگی‌های پخش که قطعات خودرو را دپو کرده بود پرونده‌ای تشکیل و انبار آن پلمب شد.

وی با اشاره به ادامه گشت‌های تعزیرات استان، افزود: در زمینه ایجاد ثبات در بازار به همراه نماینده سازمان صمت و جهاد کشاورزی استان از یک کارخانه بزرگ تولید محصولات معدنی به علت ارایه محصولات تقلبی به بازار بازدید شد.

محمدی اضافه کرد: حین بازرسی مشخص شد این کارخانه تولیدی توسط یک بانک حدود ۲ سال قبل توقیف شده است، اما محصولات آن همچنان به فروش می‌رسد که بلافاصله مدیر عامل آن احضار و پرونده آن برای سیر مراحل قانونی و تعیین تکلیف به دستگاه‌های ذیربط ارجاع شد.

وی در ادامه با اشاره به تشدید بازدید‌های تعزیرات حکومتی در آستانه شب یلدا، گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و تنظیم بازار از تمامی واحد‌های مرتبط در این خصوص اعم از شیرینی فروش ها، آجیل فروشی‌ها و بازار میوه در اوقات اداری و غیر اداری بازرسی و همچنین بر عملکرد گشت‌های مشترک دستگاه‌های ذیربط نیز نظارت می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اظهار داشت: در این زمینه بیش از ۱۰ گشت برگزار شده است و همچنین مراکز خدماتی رفاهی بین راهی نیز به طور مستمر بازرسی می‌شوند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: در گشت سیار روز جمعه از این واحد‌ها تخلفاتی مانند رعایت نکردن اصول بهداشتی، گرانفروشی و عرضه کالا‌های قاچاق محرز شد که ضمن تشکیل پرونده با تشدید مجازات‌ها در شعب تخصصی با این متخلفان برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار