رئیس کمیته امداد شهرستان آران و بیدگل از رونمایی طرح پرداخت الکترونیکی صدقه از طریق کد QR خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن اسماعیلی رئیس کمیته امداد شهرستان آران و بیدگل گفت: همزمان با روز ولادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) و گرامیداشت روز پرستار آیین رونمایی از شیوه‌های نوین پرداخت صدقات با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان در حسینیه حضرت زهرا سلام الله علی‌ها ستاد نماز جمعه آران و بیدگل رونمایی شد.

وی گفت: با اجرای طرح پرداخت صدقه از طریق روش الکترونیکی با کد QR، این نهاد درصدد است از شیوه‌های نوین در بستر الکترونیکی به ویژه در شرایط سخت کرونایی برای دریافت کمک‌های مردمی اقدام کند.

رئیس کمیته امداد شهرستان آران و بیدگل گفت با تولید کد‌های QR شخصی، مردم نوع دوست می‌توانند با نصب «اسکنر بارکد» بر روی گوشی همراه خود با استفاده از دوربین کد QR را اسکن کرده تا گوشی به طور خودکار وارد صفحه اطلاعات مشترکین صدقات شده و پس از ورود به صفحه پرداخت بانکی نسبت به وارد کردن مبلغ مورد نظر اقدام کنند.

اسماعیلی گفت: عدم نیاز به مراجعه حضوری و پیشگیری از انتقال بیماری‌ها، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و همچنین جلوگیری از استهلاک پول ملی از اهم مزایای اجرای طرح مذکور است و یکی از راه‌های مساعدت‌ها و نذورات خیرین از طریق اسکن کد کیو. آر نصب شده بر روی صنادیق و همچنین بنر‌های نصب شده در معابر و ادارات خواهد بود.

وی گفت: صدقه اهدایی برای رفع نیاز محرومان و مددجویان منطقه هزینه می‌شود و موارد مصرف وجوهات صدقات دریافتی از مردم برای کمک به امر ازدواج نیازمندان، کمک به ارتقای شاخص‌های بهداشتی و هزینه‌های درمانی نیازمندان و ارائه خدمات فرهنگی و تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند تحت حمایت هزینه می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.