جوهری:

بوکس در چهار سال اخیر لطمه‌های زیادی دیده است

پیشکسوت بوکس در خصوص مشکلات این رشته توضیحاتی را بیان کرد.

اسدالله جوهری، پیشکسوت بوکس در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مشکلات این رشته گفت: ما پیشکسوتان بوکس سه هفته پیش جلوی وزارت ورزش و جوانان جمع شدیم و خواستار جلسه با سجادی، وزیر ورزش و جوانان شدیم؛ اما با معاون او دیدار کردیم و قول داد که به این مشکلات بوکس رسیدگی می‌کنند، اما تاکنون هیچ اتفاقی رخ نداده است.

او ادامه داد: فدراسیون بوکس در چهار سال اخیر تمامی قهرمانان این رشته و داوران را از این رشته دور کرده است. ما امروز مجددا جلوی وزارت ورزش و جوانان جمع شده ایم تا این موارد را به اطلاع وزیر ورزش و جوانان برسانیم. در سال‌های اخیر بوکس در استان‌های کشورمان لطمه شدیدی خورده است و نفراتی برای جایگزینی بوکسور‌های تیم ملی وجود ندارد.

او بیان کرد: مدارک تحصیلی دبیر جدید فدراسیون بوکس که دبیر مجمع نیز شده، جعلی و پرونده او در اداره آگاهی نیز در جریان است. ما از وزارت ورزش و جوانان تقاضا داریم این فرد از سمتش برکنار شود و مجمع انتخاباتی فدراسیون به تعویق بیفتد، اما متاسفانه تاکنون اتفاقی رخ نداده است.

جوهری در خصوص نامزد‌های انتخابات فدراسیون بوکس گفت: اکثر قهرمانان بوکس از حسینی، نامزد انتخابات فدراسیون حمایت می‌کنند؛ چرا که او از لحاظ مدیریتی و اقتصادی فردی توانمند است و مطمئنا حضور او در فدراسیون بوکس به نفع این رشته خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار