حجت الاسلام سبزی گفت: دولت در مدت ۳ ماه فعالیت حقوق کارمندان را بدون استقراض از بانک مرکزی پرداخت کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت انقلابی آیت الله رئیسی پس از سه ماه از فعالیت خود بدون استقراض از بانک مرکزی ماهانه ۵۰ هزار میلیارد تومان در زمینه‌ی پرداخت حقوق دستگاه‌های اجرایی پرداخت کرده است.

حجت الاسلام سبزی افزود: دولت همچنین ماهانه  مبلغ ۱۰ هزار میلیارد تومان بابت اوراق سر رسید شده دولت قبل پرداخت کرده و اقدام به بالا بردن ذخائر استراتژیک پولی کشور کرده که از اقدامات اساسی و هنر دولت آیت الله رئیسی است.

او بکار گیری مدیران لایق در طراز انقلاب اسلامی را انتظار مردم از دولت انقلابی دانست و اضافه کرد: تصمیم گیری برای اختصاص اعتبارات محرومیت زدایی براساس معیار‌ها و نیازمندی‌های شهرستان انجام شده که متاسفانه برخی‌ها در تهران رویکرد این اعتبار را تغییر داده اند و باید این رویه اصلاح شود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مشکل حاشیه نشینی شهر ساوه با در اختیار قراردادن اراضی و پرداخت تسهیلات مورد نیاز قابل رفع است که دولت قبل نیز در مدت فعالیت خود امکانات مورد نیاز را برای اشار مختلف فراهم نکرد و الان با فراهم نمودن شرایط واگذاری زمین باید مشکلات مردم در این زمینه مرتفع شود.

او ادامه داد: درآمد‌های بالایی از شهرستان ساوه عاید استان می‌شود که با هزینه‌های دریافتی از مرکز قابل مقایسه نیست و انتظار داریم سهم ثابتس از محل ارزش افزوده برای شهرستان در نظرفته شودتا شاهد رشد عادلانه و متوازن شهری باشیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.