موسوی:

فدراسیون بوکس در حال حاضر به قهقرا می‌رود

پیشکسوت بوکس در خصوص مشکلات این رشته توضیحاتی را بیان کرد.

ابراهیم موسوی، پیشکسوت بوکس در گفت و گو با  باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: مدرک تحصیلی قبایی زاده، دبیر فدراسیون بوکس جعلی است و ما سه هفته پیش نیز مقابل وزارت ورزش و جوانان در این خصوص تجمع کردیم و خواهان برکناری او شدیم؛ اما متاسفانه وزارت ورزش و جوانان تاکنون به این موضوع رسیدگی نکرده است.

او ادامه داد: مهلت ریاست ثوری، رئیس فدراسیون بوکس پنجم دی ماه به پایان می‌رسد و هجدهم دی ماه زمان برگزاری انتخابات فدراسیون است. ما پیشکسوتان بوکس از وزارت ورزش و جوانان می‌خواهیم در این مدت یک سرپرست بی طرف ، ریاست فدراسیون را بر عهده بگیرد تا عدالت در انتخابات فدراسیون بوکس رعایت شود.

او درباره نامزد‌های انتخابات فدراسیون بوکس گفت: اکثر روسای هیئت‌های استانی که خودشان نیز از پیشکسوتان این رشته هستند با ثوری، رئیس فعلی فدراسیون بوکس مخالف هستند. ما پیشکسوتان از آینده این رشته نگران هستیم و به دنبال پست و مقام نیستیم. در حال حاضر وضعیت بوکس کشورمان به قهقرا می رود.

موسوی درباره حذف شدن بوکس از المپیک ۲۰۲۸ افزود: این خبر هنوز قطعی نشده است و رشته‌های بوکس و وزنه برداری از رشته‌های قدیمی المپیک هستند. بعید می‌دانم این رشته‌ها از المپیک حذف شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار