دهقان عنوان کرد:

اجرای رویکرد مدیریت علمی و برنامه‌های علم محور

رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی فارس با تاکید بر اجرای رویکرد مدیریت علمی و برنامه‌های علم محور، گفت: معتقدیم اگر بخواهیم از وضعیت فعلی کشاورزی گذر کنیم، چاره‌ای نداریم جز اینکه علم را در برنامه‌ها لحاظ کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مجتبی دهقان‌پور در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی بیان کرد: همه می‌دانیم که با چالش‌های متعددی مواجه هستیم و بخش کشاورزی در بعد اعتباری دارای مشکلاتی است و در بعد لجستیک هم با مشکل مواجه هستیم.

او افزود: اگرچه تعداد خودرو‌های استان نسبت به چهار سال گذشته بسیار کاهش یافته،  اما که در همین شرایط سخت هم می‌توان با منابعی که وجود دارد.  کار کرد.

رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی فارس ادامه داد: دارای فارس رتبه اول در محصولات باغی، رتبه دوم در محصولات زراعی،  رتبه چهارم در تولید محصولات دام و طیور و شیلات  و رتبه دوم در بخش کشاورزی است.  

دهقان‌پور عنوان کرد: بخش کشاورزی نقش قابل توجهی در معیشت مردم استان دارد و اگر این بخش در وضعیت خوبی باشد،  موجب می‌شود سایر بخش‌های اقتصادی از این موضوع منتفع شوند و در غیر اینصورت نتایج منفی آن تحت تاثیر این …

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار