شهردار شهرکرد، پساب فاضلاب را یکی از منابع پایدار برای فضای سبز شهری بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدتقی جاپلقی شهردار شهرکرد به همراه عبدالصادق نجفی معاون زیربنایی و حمل و نقل، محمدرضا محمدیان معاون خدمات شهری و نماینده شرکت آب منطقه‌ای از حوزه آبریز شهرکرد، مسیل‌های منطقه دوتو و منظریه بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات این حوزه قرار گرفتند.

محمدتقی جاپلقی در حاشیه این بازدید ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه عوامل شرکت آب منطقه‌ای دستورات لازم را درخصوص رفع مشکلات آبی فضای سبز صادر و اظهار داشت: مدیریت شهری با تمام توان فعالیت‌های عمرانی و خدماتی را در سطح شهر دنبال خواهد کرد چرا که مصمم است فضای بهتری را برای شهروندان ایجاد کند.


بیشتر بخوانید


او افزود: مهم‌ترین اولویت مدیریت شهری جلب رضایت شهروندان است و این امر مهم با تکمیل و بهره‌برداری مطلوب از طرح‌های عمرانی و اجرایی میسر خواهد شد.

جاپلقی اضافه کرد: در کنار اقدامات لازم جهت تسریع در اجرای پروژه‌ها از کیفیت آن‌ها غافل نیستیم و رعایت شاخصه‌های کیفی مدنظر بسیار حائز اهمیت است و همزمان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

او ادامه داد: نگاه کارشناسی همراه با دقت و سرعت در رفع مشکلات شهری موجب افزایش اعتماد شهروندان می‌شود و مجموعه مدیریت شهری حرکت به سمت توسعه و اجرای بهتر و پیشرفت روزافزون در سطح شهر را سرلوحه اقدامات خود قرار داد.

جاپلقی، پساب فاضلاب را یکی از منابع پایدار برای فضای سبز شهر دانست و گفت: اگرچه در سال‌های اخیر اقدامات قابل قبولی برای توسعه فضای سبز صورت گرفته، اما هنوز از پساب استفاده‌ای نشده است.

او افزود: برای کاشت و توسعه گونه‌های متناسب با اقلیم شهرکرد پروژه‌های تحقیقاتی در راستای مناسب‌سازی پساب فاضلاب در حال انجام است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار