جانشین بسیج جامعه پزشکی سیستان و بلوچستان گفت: اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم اولویت بسیج جامعه پزشکی برای خدمت به مستضعفان است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ، فاطمه کمیلی  جانشین بسیج جامعه پزشکی سیستان و بلوچستان با اشاره به حضور فعال گروه‌های جهادی پزشکی در مناطق محروم استان گفت: اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم سیستان و بلوچسان اولویت بسیج جامعه پزشکی استان برای خدمت به مستضعفان است.

جانشین بسیج جامعه پزشکی سیستان و بلوچستان گفت: طی ماه‌های اخیر در راستای طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی» به همت کانون‌های بسیج جامعه پزشکی یک هزار و ۴۰۰ نفر از بیماران مناطق محروم روستایی و حاشیه‌نشین هشت شهرستان ایرانشهر، خاش، سراوان، زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز توسط ۳۷ تیم پزشک عمومی و ۲۶۳ بیمار توسط متخصص اطفال، داخلی، فیزیوتراپی و جراح عمومی اعصاب رایگان ویزیت شده و دارو دریافت کرده‌اند.

وی گفت: همچنین یک هزار و ۸۶۱ نفر از اقشار محروم توسط ۴۰ نفر از دندانپرشکان سازمان بسیج جامعه پزشکی استان خدمات دندانپزشکی رایگان در زمینه ترمیم، پر کردن، جرم‌گیری و کشیدن دندان دریافت‌کرده‌اند. علاوه بر این خدمات بسیج جامعه پزشکی سیستان و بلوچستان در زمینه مقابله با کرونا ویروس اقدامات گسترده‌ای در سطح استان داشته است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار