کارآگاهان پلیس شهرستان ساوه در کمتر از ۲ ساعت قاتل را دستگیر کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، فردی که با ضربه چاقو یک شهروند ساوجی را به قتل رسانده و از محل وقوع قتل متواری شده بود، در عملیات ضربتی کارآگاهان پلیس این شهرستان، در کمتر از ۲ ساعت دستگیر شد.

سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: روز گذشته در پی اعلام مرکز فویت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری در محدوده بازار این شهرستان، بلافاصله نیرو‌های انتظامی کلانتری ۱۱ ساوه، به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ عیسی آبادی افزود: با حضور پلیس در محل مشخص شد مردی ۳۸ ساله در موضوع پارک خودرو درجلوی مغاره اش، با یک جوان ۲۱ ساله درگیر و با ضربات چاقو او را به شدت مجروح کرده و از محل حادثه متواری شده است.

او با اشاره به این که فرد مجروح پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارد شده جان خود را از دست داد اضافه کرد: از همان دقایق اولیه این گزارش، تیمی تخصصی از کارگاهان پلیس آگاهی شهرستان ساوه، تحقیقات پلیسی خود را برای دستگیری فرد قاتل آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه بیان کرد: درهمان دقایق ابتدایی تحقیقات سرنخ‌هایی از پنهان شدن قاتل در مخفیگاهش بدست آمد و با حضور پلیس، این فرد در کمتر از ۲ ساعت از وقوع قتل در محل مذکور دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شد.

او ادامه داد: قاتل با مشاهده مدارک و مستندات بدست آمده، سرانجام در روند بازجویی‌های فنی پلیس لب به اعتراف گشود و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، به دستگاه قضائی معرفی و درنهایت با صدور قرار مجرمیت راهی زندان شد.

سرهنگ عیسی آبادی بر بر حل اختلافات مختلف شهروندان از طریق مشاوره و مراجعه به مراکز قانونی به منظور پیشگیری از وقوع چنین حوادث دلخراشی در سطح جامعه تاکید کرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ariyafarabbas
۲۲:۱۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
بهتره در عرض یک هفته گردنش رو با تبر بزن ،فقط در اینصورت هست که کسی جرأت این کارها رو نداره
Iran (Islamic Republic of)
معین میرزائی
۰۰:۰۹ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
حتی اگه خانوادش رضایت بدن باید اعدام بشه
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۰۷:۳۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
سلام این فقط باید به سزای اعمالش برسه