به مناسبت هفته پژوهش و فناوری و همزمان با مراسم متمرکز کشوری، از فرهنگیان پژوهشگر و فناوران برگزیده استان کردستان در سال ۱۴۰۰ تجلیل شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، در سومین روز از هفته پژوهش و فناوری، آیین تجلیل از فرهنگیان؛ معلمان فن آور و پژوهشگر و پژوهشگران طرح‌های پژوهشی برتر در سطح کشور و استان، تجارب پژوهشی برتر شورا‌های تحقیقات، مدیران برتر پژوهشسرا‌های دانش آموزی و پایان نامه‌های برتر تحصیلات تکمیلی در سال ۱۴۰۰ با حضور مسئولین وزارتی و حضور ویدئو کنفرانسی مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها و مدعوین استانی تجلیل شد.

در این مراسم از ابوبکر کریمی به عنوان رتبه اول کشوری در انجام طرح‌های پژوهشی، سالار عبدالملکی رتبه برتر کشوری در محور اقدام پژوهشی و حسن حیدری، هیوا کریمی پور و نادیا صفایی نژاد به عنوان اعضای گروه تحقیق و پژوهش استان و رتبه اول کشوری در محور تجارب برتر پژوهشی تجلیل شد.

هم چنین از سروه محمد زاده به عنوان رتبه برتر استانی در اجرای طرح‌های پژوهشی، مستوره نصرتی داور برگزیده کشوری معلم پژوهنده، شاهرخ محمدی پژوهشگر برتر اداره کل، فرهاد فیضی پژوهشگر برتر در حوزه پایان نامه برتر ارشد، هژیر دولت خواه پژوهشگر برتر استان، شراره زندی و فرانک زمانی راد به عنوان مدیران برتر پژوهشسرای دانش آموزی، موسی مجدی، ابراهیم مارابی، فردین حیدری و قدرت گروندی به عنوان رابطین فعال و برتر پژوهش و تحقیقات شهرستان‌ها تجلیل شد.

گفتنی است، از سید فواد حسینی و محمد سعید کنعانی مدیران آموزش و پرورش نواحی یک و دو سنندج به عنوان مدیریت فعال در امور پژوهشی استان نیز تجلیل شد.

در این آیین حسن حیدری رئیس گروه تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش کردستان نیز گزارشی اجمالی از روند فعالیت‌های گروه و هم چنین فرآیند انتخاب پژوهشگران و فناوران برگزیده در سطح کشوری و استانی ارائه نمود.

حیدری گفت: به دلیل شرایط همه گیری کرونا، امکان برگزاری مراسم حضوری به روال سال‌های گذشته فراهم نگردید و آیین بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری و تجلیل از برگزیدگان به صورت مجازی برگزار و تنها بخشی از منتخبان کشوری و استانی در این مراسم شرکت و به صورت نمادین از آنان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.