رئیس فدراسیون قایقرانی درباره آخرین وضعیت قایق‌های جدید بعد از ترخیص از گمرک توضیحاتی را بیان کرد.

علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت قایق‌های جدید اظهار داشت: به خاطر اینکه اموال من فعلا توقیف شده است هنوز قایق‌ها به دست ورزشکاران نرسیده است. توقیف اموال مربوط به سال‌های ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۵ و ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۷ است و به نام من به عنوان رئیس فدراسیون قایقرانی ثبت شده است. از سال ۸۹ تا ۹۵ حدود ۶ میلیارد تومان و از سال ۹۵ تا ۹۷ هم نزدیک به ۲ میلیارد تومان بدهی روی دست فدراسیون قایقرانی مانده است. به همین دلیل حساب‌های شخصی من بسته شده است. این مشکل به خاطر روسای فدراسیون‌های قبلی است که به من ارث رسیده است.

رئیس فدراسیون قایقرانی افزود: ما تمام تلاش خودمان را به کار گرفته ایم تا هر چه زودتر این مشکل برطرف شود. فعلا مبلغی را به عنوان بدهی روسای قبلی پرداخت کرده ایم تا مشکلی برای ترخیص قایق‌ها نداشته باشیم. امروز آخرین مکاتبه‌ای که داشتیم متوجه شدیم که کار قایق‌ها از اداره گمرک خارج و به وزارت اقتصاد محول شده است.

وثیقه گذاشتیم تا قایق‌ها ترخیص شوند

سهرابیان ادامه داد: آن طور که به ما اعلام کرده اند اگر مشکلی پیش نیاید تا اواخر این هفته حساب‌های مسدود شده باز خواهد شد و می‌توانیم قایق‌ها را بیرون بیاوریم. به دلیل اینکه اموال بنده توقیف است وثیقه‌ای گذاشتیم تا بتوانیم قایق‌ها را آزاد کرده و امیدوارم بتوانیم هفته آینده جشن رونمایی از قایق‌ها را با حضور مسئولان ورزش کشور برگزار کنیم.


بیشتر بخوانید


رئیس فدراسیون قایقرانی تصریح کرد: آزاد سازی قایقرانی یک موفقیت ملی خواهد بود و باید در تاریخ آن را ثبت کنند. زیرا افراد زیادی بودند که نمی‌خواستند ما این قایق‌ها را به دست آوریم و من نمی‌دانم چه اسمی باید روی این افراد گذاشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار