سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور به یزد تعدادی از معاونین وزارت تعاون نیز به این استان سفر می‌کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدرضا فلاحتی، سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور به یزد «میز ارتباطات مردمی» در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار می‌شود.

او ادامه داد: مردم استان می‌توانند روز‌های پنج شنبه و جمعه ۲۵ و ۲۶ آذر ماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ عصر به صورت حضوری و چهره به چهره با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی واقع در مجتمع ادارات (بلوار دانشجو، سه راه تعاون) مراجعه نمایند.

فلاحتی افزود: جامعه کار و تولید استان می‌توانند مشکلات خود در زمینه اشتغال، تعاون، روابط کار و غیره را با نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان یزد و همچنین معاونین او در میان بگذارند.

محمود کریمی معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال، سیدمحمدرضا حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع (نماینده تام الاختیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان یزد)، مهدی مسکنی معاون امور تعاونی‌ها و طالبی دارستانی، مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و حبیب‌اله‌جلیلی‌مدیرکل امور‌استان‌ها وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این سفر حضور دارند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار