تایید پرونده ۱۷ شهید خدمت خراسان رضوی در کارگروه وزارت بهداشت

مشاور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تا کنون پرونده ۱۷ شهید خدمت خراسان رضوی مورد تایید قرار گرفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  روح الله هاشمی نژاد مشاور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد در امور ایثارگران در جلسه بررسی پرونده شهدای مدافع سلامت خراسان رضوی گفت: از میان ۴۱ پرونده مطرح شده در کار گروه تخصصی بررسی مدارک و مستندات و تعیین مصادیق شهید خدمت، تا کنون ۱۷ پرونده مورد تایید قرار گرفته است.

وی گفت: ۹ پرونده دیگر در دست بررسی در کمیته ملی بوده و سایر پرونده‌ها نیز درکارگروه تخصصی کمیته استانی و بر اساس دستور العمل ابلاغیِ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال پیگیری، تکمیل و تعیین تکلیف نهایی است.

هاشمی نژاد گففت: اولویت و تلاش اعضای کارگروه، جلوگیری از هرگونه تضییع حقوق احتمالی در رابطه با پرونده‌های واصله بوده و از تمامی ظرفیت‌های موجود جهت بررسی و پیگیری پرونده‌ها استفاده می‌کنند.

محمد علی کیانی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در این نشست گفت: بررسی دقیق و همه جانبه پرونده‌های جانباختگان مدافع سلامت در کارگروه تخصصی بررسی مدارک و مستندات و تعیین مصادیق شهید خدمت اهمیت بسیاری دارد.

وی گفت: بررسی‌ها و پیگیری‌های این کارگروه می‌بایست توام با حفظ کرامت و حقوق خانواده‌های مدافع سلامت باشد تا مشکلات این عزیزان با سرعت بیشتر برطرف شود.

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.