اقلیمی: با وضعیت فعلی ارز، برگزاری اردوی برون مرزی سخت است

مدیر تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام درباره آخرین وضعیت ملی پوشان قبل از شروع بازی‌های آسیایی توضیحاتی را بیان کرد.

ایرج اقلیمی مدیر تیم‌های ملی قایقرانی آب‌های آرام در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت تمرینات ملی پوشان قبل از شروع بازی‌های آسیایی اظهار داشت: حدود ۵۳ قایقران بانو و آقا به اردوی تیم ملی دعوت شده اند و تمرینات خود را زیر نظر پدرو سنا انجام می‌دهند. در کنار سنا ۶ مربی جوان به عنوان دستیار حضور دارند که هر کدام سابقه حضور در بازی‌های آسیایی و حضور در المپیک را در کارنامه خود دارند که از تجربیات سنا به خوبی استفاده می‌کنند. طبق برنامه ریزی که با فدراسیون صورت گرفته شده است اردوی تمرینات تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام در ۳ مرحله برگزار می‌شود. فردا اولین مرحله اردوی آماده سازی ما به پایان می‌رسد و تعدای از قایقرانان خط خواهند خورد.

قبل از شروع بازی‌های آسیایی ترکیب نهایی تیم ملی به دست می‌آید

مدیر تیم‌های ملی قایقرانی افزود: تمرینات تا ۲ هفته آینده پیگری می‌شود که به تناوب تعداد دیگری از ورزشکاران خط خواهند خورد و تا قبل از حضور در بازی‌های آسیایی هانگژوی چین ترکیب نهایی تیم ملی قایقرانی به دست خواهد آمد. همچنین با مربیان پایه هم صحبت‌هایی انجام دادیم و در کنار تیم ملی بزرگسالان تمرینات خود را دنبال می‌کنند.

با وضعیت فعلی ارز، برگزاری اردوی برون مرزی سخت است

اقلیمی درباره اردوی تدارکاتی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام بیان داشت: فعلا با این وضعیتی که ارز دارد، اردوی برون مرزی منتفی شده و وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هم موافق برگزاری اردوی خارج از کشور نیستند. اگر شرایط مساعد باشد قرار است قایقرانان ما اردوی چند هفته‌ای را در یکی از مناطق گرمسیری جنوب کشور برگزار کنند.

هنوز صحبت راجع به عمکلرد سنا خیلی زود است

مدیر تیم‌های ملی قایقرانی آب‌های آرام درباره حضور پدرو سنا به عنوان سرمربی تیم ملی قایقرانی نیز گفت: الان صحبت کردن راجع به عملکرد سنا خیلی زود است. او در المپیک ریو هدایت تیم ملی قایقرانی برزیل را بر عهده داشت و بعد از آن به ژاپن رفت و در المپیک توکیو به عنوان سرمربی در این تیم فعالیت می‌کرد. او تازه به ایران آمده و در حال کار کردن با ورزشکاران است. اگر بخواهیم راجع به عملکرد او صحبت کنیم، ابتدا باید ببینیم او چه نتایجی را با تیم ملی کسب می‌کند و چه تغییر و تحولاتی را در تیم ملی به وجود می‌آورد.به نظر من حضور سنا می‌تواند روحیه ورزشکاران ما را بسیار بالا ببرد.


بیشتر بخوانید


نیاز داریم در مناطق گرمسیری تمرین کنیم

اقلیمی درباره مشکلات تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام نیز گفت: ما در بخش آب‌های آرام به نسبت ورزشکاران روئینگ که نیاز به پیست ۲ کیلومتر دارند با مشکل مواجه نیستیم، اما هر ۲ تیم ملی آب‌های آرام و روئینگ نیاز دارند که در مناطق گرمسیری تمرین کنند. الان فصل سرما است و تا اواخر دی ماه ممکن است برف ببارد، به همین دلیل ورزشکاران ما نمی‌توانند در آب تمرین کنند. اگر بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم که قایقرانان ما در زمستان به مناطق گرمسیر رفته و در آنجا تمرین کنند، خیلی خوب می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار