مدرک سطح دکتری در رشته هنر‌های نمایشی از سوی پردیس بین الملل علوم و فنون رازی به علی اصغر خطیب‌زاده با معدل ۱۹.۶۹ تعلق گرفت.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، مدرک سطح دکتری در رشته هنر‌های نمایشی با ارائه سوابق علمی، پژوهشی، شغلی، سطح دانش تخصصی و مهارتی به این هنرمند استان سمنان اعطا شد.

خطیب زاده در کارنامه هنری خود برپایی نمایشگاه و ورک شاپ ماسک‌های نمایشی در کشور‌های اتریش، رومانی، ایتالیا، و لهستان دارد و اثری از وی در موزه بوراتینی شهر پارما ایتالیا نگهداری می‌شود.

این هنرمند حوزه هنر‌های نمایشی علاوه بر این مدرک، دارای مدرک بین المللی ماسک از آکادمی reliance فرانسه است، کسب جوایز متعدد بازیگری، کارگردانی، نمایشنامه نویسی از جشنواره‌های معتبری همچون فجر، دفاع مقدس، عروسکی، صاحبدلان، دانشگاهی، آیینی سنتی، و خیابانی، از دیگر دستاورد‌های هنری و علمی وی محسوب می‌شود.

وی تنها مدرس ایرانی سازمان جهانی تاتر تجربی دانشگاهی است و در سال ۱۳۸۰ از سوی مرکز هنر‌های نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سال ۱۳۸۱ از سوی بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس تجلیل شد و در سال ۱۳۹۸ به عنوان هنرمند نمونه سال از سوی حوزه هنری انتخاب شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.