یک نظامی بازنشسته آمریکایی از آمادگی خود برای تحویل اطلاعات و پاورپوینتی درباره حمله به ساختمان کنگره خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، کمیته تحقیقات کنگره درباره حادثه حمله به ساختمان کنگره اعلام کرد: جیمز پی فیل وادرون، افسر بازنشسته ارتش آمریکا در زمان حمله ۶ ژانویه به ساختمان کنگره از نظریه‌های دونالد ترامپ در مورد تقلب گسترده در انتخابات حمایت‌های زیادی کرده است.

به گزارش منابع خبری، والدرون به اعضای کنگره در این باره گفته یک سری تصاویر و فیلم‌های ویدئویی در قالب یک پاورپوینت در مورد چگونگی به چالش کشیدن موضوع انتخابات ۲۰۲۰ و همراهی با دونالد ترامپ را در اختیار دادگاه قرار خواهد داد.

گفته می‌شود والدرون در به چالش کشیدن نتیجه انتخابات ۲۰۲۰ و همراهی با گفته‌های دونالد ترامپ در این زمینه نقش مهمی داشته است.
تامپسون، رییس کمیته تحقیقات کنگره در این باره گفت: به نظر می‌رسد اطلاعاتی که قرار است در قالب یک پاورپوینت در اختیار دادگاه قرار گیرد یک طرح خطرناک برای یک توطئه مخوف بوده است.

کمیته تحقیقات در نامه احضاریه خود به والدرون نوشته که این کمیته معتقد است والدورن پس از انتخابات ۲۰۲۰ چندین بار از کاخ سفید بازدید کرده است و شاید ۸ تا ۱۰ بار با مارک میدوز در این باره گفتگو کرده است. والدرون یکی از افرادی است که نقش مهمی در نظریه‌های تقلب در انتخابات دونالد ترامپ داشته است.

گفته می‌شود کمیته تحقیقات همچنین در روز‌های آینده بررسی‌های گسترده‌ای را درباره سه نفر از نزدیکان دونالد ترامپ، مارک میدوز، رییس دفتر سابق ترامپ، استیو ینن، استراتژیست ارشد رییس جمهور سابق و جفری کلارک یکی از مقامات ارشد سابق وزارت دادگستری آغاز خواهد کرد.

بسیاری می‌گویند در صورت تکمیل مدارک و شواهد کافی در مورد حادثه ۶ ژانویه و حمله به ساختمان کنگره ممکن است دونالد ترامپ تحت تعقیب قضایی قرار گیرد. تا به حال بیش از ۳۰۰ نفر در مورد حادثه حمله به ساختمان کنگره شهادت داده اند و مقامات قضایی می‌گویند مدارک و اسناد خوبی در این باره در اختیار دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار