رونمایی از نرم‌افزار نیازمندی‌های کارگران ساختمانی در بام ایران

نرم‌افزار نیازمندی‌های کارگران ساختمانی و میدانی چهارمحال و بختیاری در شهرکرد رونمایی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نورالله نیکبخت مسئول کانون انجمن‎های صنفی کارگران ساختمانی چهارمحال و بختیاری گفت: نرم‌افزار نیازمندی‌های کارگران ساختمانی و میدانی استان در شهرکرد رونمایی شد.

او افزود: با این برنامه می‌توان ضمن حفظ شان و کرامت کارگران میدانی و ساختمانی آن‌ها را به طور مستقیم به بازار کار متصل کرد.


بیشتر بخوانید


نیکبخت اضافه کرد: با بهره‌گیری از این نرم‌افزار تمامی استادکاران و کارگران ساماندهی و به کارفرمایان معرفی و همچنین در مرحله بعد در قالب این نرم‌افزار قرارداد‌ها تدوین می‌شود.

او اظهار داشت: اگر چه انجمن صنفی کارگران ساختمانی این استان با تاخیر شکل گرفت، اما یکی از فعال‌ترین انجمن‌های کشور است و در راستای مطالبه‌گری و احقاق حقوق کارگران گام برمی‌دارد.

نیکبخت تصریح کرد: ۲۰ هزار کارگر در استان بیمه شده تامین اجتماعی هستند و هفت هزار نفر نیز در نوبت بیمه قرار دارند.

او با اشاره به اینکه ۱۲ هزار کارگر چهارمحال و بختیاری در استان‌های دیگر مشغول فعالیت هستند، گفت: همچنین این استان دارای پنج هزار کارگر فعال در کشور‌های خلیج فارس است.

نیکبخت بیان کرد: انجمن صفی کارگران ساختمانی در کنار دولت است و این انجمن در راستای کمک به تولید و رفع موانع موجود می‌تواند با همراهی و ارائه راهکار دولت را یاری دهد.

او راه‌اندازی شورای حل اختلاف کارگران ساختمانی را از مطالبات جدی این صنف برشمرد و اظهار داشت: این مطالبه در حال پگیری است و امید می‌رود به زودی محقق شود.

نیکبخت ادامه داد: ۳۵ هزار کارگر ساختمانی در چهارمحال و بختیاری ساماندهی شده است که از این تعداد ۲۰ هزار نفر کارگر ماهر و نیمه ماهر و ۱۲ هزار نفر دارای مهارت درجه یک رشته بنایی و جوشکاری هستند.

گفتنی است؛ نرم‌افزار نیازمندی‌های کارگران ساختمانی و میدانی چهارمحال و بختیاری روز یکشنبه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان و رئیس کانون کارگران ساختمانی و جمعی دیگر از مسئولان در شهرکرد رونمایی شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار