رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: تاکنون ۶ خودروی سنگین در مسیرهای بزرگراهی اصفهان به دلیل بارش باران دچار حادثه شده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محور‌های درون شهری اصفهان گفت: امروز پس از مدت‌ها بارش باران را در اصفهان داشتیم که این امر به دلیل آلودگی‌های موجود در سطح آسفالت مسیر‌های عبوری لغزنده بوده و منجر به ایجاد چندین تصادف شده است.

وی با بیان اینکه افزایش تصادفات جلو به عقب و واژگون شدن خودرو‌ها را به ویژه در مسیر‌های بزرگراهی شهر اصفهان شاهد بوده‌ایم، گفت: رانندگان به نکات ایمنی توجه ندارند و با همان ذهنیت که در جاده خشک رانندگی می‌کنند در محور‌های لغزنده بارانی نیز در حال حرکت هستند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه بارش باران در بزرگراه‌های اصفهان به ویژه محور‌های پل دفاع مقدس - سپاهانشهر از صفه تا پل دفاع مقدس و بزرگراه اقارب پرست منجر به ایجاد تصادفات زیادی شده است، گفت: امروز تاکنون ۶ مورد حادثه ترافیکی به ویژه برای خودرو‌های سنگین در این محور گزارش شده است.

وی با بیان اینکه ضروری است رانندگان در حین رانندگی در محور‌های لغزنده سرعت مطمئنه را رعایت کنند، گفت: همچنین رعایت فاصله طولی امری ضروری است.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.