طرح بلوار شهیدان برقعی قم به کجا رسید؟

طرح پر سر و صدای بلوار شهیدان برقعی قم در گام‌های آخر نیازمند اقدام شهرداری برای حل مشکل است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم، طرح  بلوارشهیدان برقعی با ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی به دلیل قرارگیری مسجد تاریخی  امام زین العابدین (ع) در مسیر طرح ،متوقف شده است.

طرحی که چند سال از آغاز عملیات اجرایی‌آن می‌گذرد به گام‌های پایانی رسیده است، گام‌هایی که در انتظار همراهی شهرداری قم  است.

علیرضا رشیدی نژاد، معاون امور زیربنایی شهرداری منطقه یک قم اعلام کرد: هیئت امنای مسجد امام زین العابدین علیه السلام مانع از پیشروی و خاتمه دادن به این طرح شده اند.

او  با بیان این که شهرداری برای واگذاری زمین معوض به مسجد امام زین العابدین(ع) آمادگی کامل دارد، گفت: در صورت مراجعه اعضای هیئت امنا، این مشکل به زودی حل می شود.

 موسوی یکی از اعضای هیئت امنای مسجد به خبرنگار ما، گفت: مستندات و توافقات انجام شده با شورای شهر و شهرداری موجود است و بر این اساس شهرداری به ازای فضای که متعلق به مسجد است و در مسیر طرح است موظف شده زمین معوضی تحویل مسجد دهد که شهرداری قم تا کنون چنین اقدامی را انجام نداده است.

او  افزود: هیئت امنای مسجد آمادگی کامل خود را برای در اختیار قرار دادن قسمت‌های مسجد اعلام می‌کند، اما این واگذاری به شرطی انجام خواهد شده که شهرداری نسبت به انجام تعهدش در واگذاری زمین معوض اقدام کند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۰۶:۳۲ ۰۳ بهمن ۱۴۰۰
حالا بیین خیابان درست شد اول تصادفات جون مردم براشون اهمیت نداره
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۰۶:۳۰ ۰۳ بهمن ۱۴۰۰
وای از دست مسئول بی کفایت
آخرین اخبار