هشدار فرمانده کل سپاه به لفاظی صهیونیست‌ها؛

دشمنان دست از پا خطا کنند، دستانشان را قطع خواهیم کرد

فرمانده کل سپاه فاصله بین عملیات واقعی و رزمایش موشکی سپاه را تنها در تغییر زوایای پرتاب موشک دانست و گفت: بنابراین دشمنان باید مراقب حرف‌ها و صحبت هایشان باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (جمعه) در حاشیه برگزاری مرحله نهایی رزمایش مشترک پیامبر اعظم ۱۷ سپاه گفت: برگزاری این رزمایش بویژه بخش موشکی دارای پیام‌های بسیار واضح و آشکار است.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: پیام این رزمایش هشدار جدی، واقعی و میدانی به تهدید‌های مقام‌های رژیم صهیونیستی است که مراقب اشتباهات و خطا‌های خود باشند و اگر دست از پا خطا کنند، دستانشان را قطع خواهیم کرد. فاصله بین عملیات واقعی و رزمایش موشکی سپاه را تنها در تغییر زوایای پرتاب موشک است. بنابراین دشمنان باید مراقب حرف‌ها و صحبت هایشان باشند.

مقامات رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر تهدیداتی را علیه تاسیسات هسته‌ای ایران مطرح کرده‌اند. چندی قبل رسانه‌های رژیم صهیونیستی از قول وزیر جنگ این رژیم اعلام کرده بودند که او به ارتش این رژیم دستور داده برای انجام عملیات نظامی علیه ایران آماده باشند.

در این باره، سرلشکر رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) نیز در جمع فرماندهان سپاه پاسداران گفت که هرگونه تهدید مراکز هسته‌ای و نظامی جمهوری اسلامی از سوی رژیم صهیونیستی بدون چراغ سبز و حمایت آمریکا امکان‌پذیر نیست. در صورتی که تهدیداتی از این دست جنبه عملی به خود بگیرد، نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی بدون درنگ، تمامی مراکز، پایگاه‌ها، مسیر و فضای استفاده شده برای عبور و مبداء تجاوز را بر اساس طرح‌های عملیاتی تمرین شده مورد حمله کوبنده قرار خواهد داد.


بیشتر بخوانید


او در ادامه آزمایش سامانه‌های موشکی دقیق و به روز‌تر شده نیروی هوا فضای سپاه و پرتاب‌های هم زمان از نقاط متعدد به سوی یک هدف واقعی شبیه سازی شده را ازاهداف این رزمایش برشمرد و گفت: این رزمایش ترکیبی از حرکت پهپاد‌های تهاجمی و موشک‌های بالستیک نقطه زنی بود که امروز توانست اهداف نزدیک به واقعیت ما را به شکل ۱۰۰ درصد محقق کند.

فرمانده کل سپاه در پایان گفت: انطباق عملیات تمرینی و واقعی از محاسن رزمایش موشکی است. همگان مشاهده کردند، اهداف توسط تمام موشک‌های پرتاب شده در آن واحد مورد هدف قرار گرفتند و منهدم شدند، این شرایط دقیقا شرایط واقعی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۰۹ دی ۱۴۰۰
نیروهای نظامی مدافعان کشور ما چه سپاه چه ارتش تو این شرایط سخت اقتصادی واقعا دلگرمی وما یه مباهات هستند امیدواریم این پیشرفت ها وامنیت به صد برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۰۴ دی ۱۴۰۰
یه ضرب‌المثل هست که میگه هرچی رودخونه پر سر و صداتر باشه ، عمقش هم کمتره...
Iran (Islamic Republic of)
رزمنده اسلام
۰۹:۴۱ ۰۴ دی ۱۴۰۰
تو قضیه ترور ناجوانمردانه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی چیکار کردی
قضیه خرابکاری نطنز و فوردو که منجر به خسارت 10 میلیارد دلاری شد چیکار کردی
تو قضیه ترور دانشمند هسته ای فخری زاده چیکار کردی
اینها پیش زمینه ای حمله گسترده تر به ایران هست چون دفعات قبل اقدامی صورت نگرفت الان دشمن اینقدر جسور شده که علنا تهدید به حمله مستقیم میکند و هیچ کشوری هم این مواضع اسراییل رو هم محکوم نمیکند
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۹:۲۵ ۰۴ دی ۱۴۰۰
بابا شما نترس هنوز نمردند مدافعان ولایت شما نگران نباش عزیزم یه پلاژ برات دیدم شمال کنار دریا تا ازت پذیرایی کنن و استخر برات آماده کنن استخر فرح فقط مواظب خودت باش نترسی
Iran (Islamic Republic of)
خودم
۰۸:۴۵ ۰۴ دی ۱۴۰۰
لطفا اون دستی رو هم که باعث شده من پدر شرمنده بچه هام هستم و هر روز که میگذره شرمنده تر میشم رو از بیخ قطع کنید ممنون میشم.
Iran (Islamic Republic of)
رزمنده اسلام
۰۷:۰۸ ۰۴ دی ۱۴۰۰
من به عنوان یک جوان امروزی خواستار اینم که در صورت هرگونه حمله پیش دستانه توسط دشمنان خدا(صهیونیست ها) از شروع جنگی که منجر به آزادی فلسطین میشه دریغ نکنید سال مورد نظر خداوند برای نابودی اسراییل2022هست پس شروع جنگ که قطعا توسط دشمنان خواهد بود نوید تحقق وعده خداوند رو میده امیدوارم که نیرو اعزام کنن فلسطین برای ازادی قدس، انشالله خواهیم دید سیلی از مردان خدا روانه جنگ در مرز های دشمن خواهند شد
انشالله تعالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۰۴ دی ۱۴۰۰
دشمن خدا دروغ گویان فتنه انگیزان و ظالمان و فاسدان هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۰۳:۰۷ ۰۹ دی ۱۴۰۰
به امید خدا صهیونیست ها با دست پلید خودشان اتمام عمر ننگین سان را رقم میزنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۶ ۰۴ دی ۱۴۰۰
تو هنوز نمردی؟
Iran (Islamic Republic of)
داریوش
۲۲:۰۷ ۰۳ دی ۱۴۰۰
نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَ فَتْحٌ قَرِيبٌ وَ بَشِّرِ الْمُؤْمِنِينَ
آخرین اخبار