مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: ۶۰ طرح ورزشی در خراسان رضوی که میلیارد‌ها تومان برای آن‌ها سرمایه گذاری شده، نیمه تمام رها شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، افشین داوری مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در سفر به خلیل آباد ضمن بازدید از طرح‌ها وامکانات ورزشی و طرح های نیمه تمام حوزه ورزش خلیل آباد گفت: از ۳۴۷ میلیارد تومان بودجه اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برای امسال تا کنون یک ریال تخصیص نداشته ایم وامیدواریم تا پایان سال مالی تخصیص‌های حوزه ورزش که باید دارای اولویت باشد، تامین شود.

وی گفت: باید برای اجرای طرح‌ها همان ابتدا ردیف بودجه وطرح با مطالعه و نیاز مورد هر منطقه آغاز شود. طرح‌های زیادی در استان بدون توجه به زیرساخت وتامین اعتبار آن شروع شده که امروز سرمایه‌های کشور ودولت فقط خاک می‌خورد واعتباری نیست که این پروژه‌ها تکمیل گردد.


بیشتر بخوانید


مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: در سطح استان علاوه بر رها شدن ۶۰ طرح ورزشی که میلیارد‌ها تومان برای آن‌ها سرمایه گذاری شده است تعداد ۲۰۰ طرح نیمه تمام دیگر هم داریم که بیش از دهه میلیارد‌ها تومان بودجه کشور دراین طرح ها هزینه شده وهمچنان بلااستفاده مانده است.

داوری گفت: در ۲ سال گذشته بعضی از طرح‌های درآمدی در شهرستان‌ها مثلا استخر شنا تعطیلی بود و ضرر‌هایی وارد شد. اما امیدواریم است با وضعیت فعلی و رعایت مردم در بحث بهداشتی، بتوانیم با فعالیت باشگاه‌ها واماکن ورزشی کمکی به حوزه درآمدی ورزش داشته باشیم.

منبع: فارس

انتهای پیام//ص.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۰۴ دی ۱۴۰۰
چقدر بودجه های کشور برای همین طرحهای نیمه کاره به فنا می ره . به نظرم اصلا نباید طرح جدید بزنند و سالها همین پروژه های نیمه کاره را تکمیل کنند