ضرورت سرعت‌بخشی به روند جذب اعتبارات در چهارمحال و بختیاری

جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات استان چهارمحال و بختیاری تا پایان سال مالی عملیاتی شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست شورای هماهنگی بانک‌های استان گفت: روند جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات این استان از ردیف‌های مختلف بودجه‌ای تا پایان سال مالی تسریع و عملیاتی شود.

او تاکید کرد: جذب اعتبارات امسال تا پایان خرداد سال ۱۴۰۱ برابر شش ماه فرصت دارد و سرعت‌بخشی به روند جذب اعتبارات ضروری است.

حیدری افزود: مدیران عامل بانک‌های چهارمحال و بختیاری برای نظارت بیشتر و تسریع در روند امور مرتبط با توسعه استان نسبت به حضور میدانی در شهرستان‌ها اقدام کنند.


بیشتر بخوانید


او اضافه کرد: پرداخت تسهیلات با هدف افزایش سرمایه‌گذاری ایجاد اشتغال پایدار، کاهش نرخ بیکاری، رونق اقتصادی، بهبود وضعیت معیشت مردم و کاهش مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی مورد توجه مدیران عامل بانک‌های استان باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: صنایع بزرگ استان گردش مالی خود را با هدف افزایش منابع بانکی استان در بانک‌های این استان انجام دهند.

حیدری با اشاره به وجود برخی صنایع و واحد‌های تولیدی تملک شده از سوی بانک‌های عامل افزود: بازگشت این واحد‌ها به چرخه تولیدی ضروری است و رئیس‌جمهور هم نسبت به این مهم حساسیت بالایی دارد.

او، فروش املاک مازاد بانک‌های عامل را قانونی اعلام و اضافه کرد: فروش اموال مازاد می‌تواند منابع داخلی بانک‌ها را با هدف بهره‌مندی از این منابع در قالب تسهیلات تولید و اشتغال افزایش دهد.

حیدری ادامه داد: تمامی مسئولان چهارمحال و بختیاری موظفند برای جلوگیری از خروج و برگشت منابع اعتباری و بانکی استان تلاش کنند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار