سرپرست اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی گفت:در اختتامیه چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، «سینا طباخی» از این استان عنوان برتر این دوره را کسب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،مهدی باغبان نوین سرپرست اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی با بیان این که این دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم از ۳۰ آذر در تهران برگزار شد و دیشب به کار خود پایان داد، گفت: «طباخی» در رشته حفظ کل قرآن کریم موفق به کسب این عنوان شد.

او با اشاره به اینکه این حافظ کل قرآن پیش از این نیز در رشته حفظ کل قرآن کریم در مسابقات متعدد استانی و ملی رتبه‌های برتر را کسب کرده بود، اظهار داشت: وی با کسب رتبه نخست و جایگاه برتر در این دوره از مسابقات به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی قرآن کریم شرکت می‌کند.

او ادامه داد: در چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از آذربایجان شرقی سینا طباخی در رشته حفظ کل، محمد اصولی در رشته اذان و ۲ گروه تواشیح نصر و بشری شرکت کرده بودند.

چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کشور از ۲۹ آذر تا سوم دی ماه سال جاری ویژه خواهران و برادران در تالار اندیشه حوزه هنری تهران برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار